#TYDEN ~ Týdenní přehled @rychlofky
#TYDEN k poslouchání
Je bývalý šéf bezpečnosti Twitteru něco víc, než další tah Elona Muska? Co vlastně prozradil?
0:00
-6:58

Je bývalý šéf bezpečnosti Twitteru něco víc, než další tah Elona Muska? Co vlastně prozradil?

Chtěl Elon koupit Twitter? Mírně konspirační přístup říká, že nikoliv. Že to celé je snaha Twitter zničit. Docela do toho zapadají i odhalení o přístupu Twitteru k bezpečnosti a soukromí uživatelů

Vůbec ale vůbec první pokus s “podcastem”. Prostě se mi to nechtělo psát a chtěl jsem si zkusit jaké to je. Substack totiž umí podcasty. Byť nic pokročilého nenabízí. Prostě zmáčknete “nahrávat”, mluvíte a pak nahrávání ukončíte.

Příprava skoro žádná, jen trochu promyšlené o čem mluvit. Substack to neumí sestříhat, takže to co posloucháte je prostě první nahraný pokus.

Sám jsem nikdy nic nenahrával. Byť tedy mluvit do Rádia či Televize chodím už dlouho. A prozatím mám v plánu nedělní e-mailing doplnit o právě nějaké ty kratší podcastové epizody.

No, snad to odejde v pohodě, mám tu trochu nejasnou v tom jak je to s “free” vs. “paid” verzí. A vlastně ani nevím, kterým mikrofonem jsem to nahrál. Příště to musím lépe ohlídat. Učit se nové věci je skvělé.

Daniel

0 Comments
#TYDEN ~ Týdenní přehled @rychlofky
#TYDEN k poslouchání
#TYDEN je nedělní newsletter, #TYDEN k poslouchání je občasný podcast. Další experiment, protože experimentů není nikdy dost. IT/C, socnety, bezpečnost, aplikace, hardware, soukromí. Na Spotify, Google, Pocket Castss i Apple Podcasts.
"Živě" na Twitteru @rychlofky. Nedělní e-mailing i podcast je ZDARMA, předplatné můžete využít pro podporu vydávání. Předplatitelé získají rozšířenou verzi nedělního e-mailingu.